Wednesday, January 08, 2014

The supplements =)

salam alls..

ok tdy just nak bg information kt korang ttg supplements yg Dr. Marshitah suggest kt kami..

the supplements are ;
1. olive oil
2. pati delima
3. madu
4. kurma
5. susu kambing

and ini yg aku consume
yang aku dpt dr DR. Mrshitah yg size besar tu kot RM57

madu kwn aku belikan kat uia.RM15 -RM18 xsilap...


pati delima aku dpt RM10..


ni cara-cara untuk makan supplement yang dicadangkan...

1. bangun pagi minum 2 gelas air.
2. guna sudu sup tomyam yg besar tu..minum olive oil 1 sudu
3. sudu yang saiz sama.. minum 1 sudu pati delima
4. 1 sudu madu

susu kambing n kurma tu tak sure sbb dua-dua ni aku blom start lagi..dpt info nnt aku inform k..


You have the choice to choose :)

part ni pulang terpulang... mcm aku bukanlah dr background salary yg tinggi..so cm aku, certain supplements aku beli sndiri sbb pada aku supplemet kat klinik Dr Marshitah agak mahal.. which kalau korang rajin online or ke kedai2 u'll get way2 cheaper...

cam aku yg pati delima tu dpt beli dgn RM10..kedai2 di luar mungkin jual dlm RM 15-18..tp xsilap aku ade terbaca dlm blog mana eh..lupe! kat klinik Dr Marshitah die jual RM25..wallahaulam..sbb aku pun xtanya gn org tu aritu..tapi kalau betul, bnyk jugak tu beza..tmbh lagi RM5 boleh dpt 3 botol!

olive oil i have no choice sbb tetibe masa nak byr terus bil olive oil n madu tu dpt sama..sedangkan xde pulak diorg tnya dulu nak ke x... sbb actually madu aku dah ade.. olive oil aku boleh usaha utk cari.. agak mahal jugak aku beli.. madu RM65! botol pun sama besar dgn botol madu aku..aku beli tak sampai RM20!  beza gile harga!! nak nanges tapi dah terbeli..redha je la... olive oil pulak RM57! serius korang boleh dptkan kat tempat lain.. tp mlm pgi tu cm terkejut n xtau nak ckp tidak @ No..so main amek je..

pasal cost treatment aku xbape kisah sgt..sbb tu treatment..tp kalau supplement ni yg mana leh dpt murah lgi kat luar..better beli kat luar.. sbb aku sendiri nak kene save duit untuk next2 treatment akan dtg..bukan hanya ade 1 je treatment die buat..banyak...huuuu...

those readers yg plan to klinik medina, kalau korang punya kemampuan ala2 cukup untuk treatment yg akan berkali-kali tu.. boleh try dptkan dr pasaran luar k.. tapi mcm aku ckp tadi..terpulang.. kalau rasa nak beli terus pon senang.. =)

ok tu hal supplements.. hal2 lain aku share lagi di lain hari k! tc guys!

No comments:

Post a Comment

thank you for ur time dear readers! love u!