Thursday, January 30, 2014

akhirnya jatuh jua air mata...

assalamualaikum w.b.t

penat tau mlm sebelum tu aku nenges2 sbb buat blog walking baca experience org yg buat HSG..rasa sakit mcm senggugut lah..double lagi dr senggugut lah dan mcm2.. dan malam tu jugak setelah berapa lama aku xnanges akhirnya air mata gugur jua.. down sgt rasa...

kenapa aku yang dipilih untuk buat semua ni?
kenapa aku kne lalui semua ni?
kuat ke aku nak lalui semua ujian yang diberikan ni?
kenapa orang lain senang je nak pregnen..tp aku kene rasa sakit ni utk pregnen.....

alhamdulillah aku punya seorang suami yang sgt supportive...tq abang sbb tenangkan diri ni balik... hubby was extremely strange of my tears..pelik selalunye +ve, kuat je tapi kali ni nanges.. ngeh3...

mungkin sebab memikirkan rasa yang sakit dialami masa HSG tu..down sgt2... hubby did asked me if anyone does hurt me or pressure me on this pregnancy issue.. and i denied.. tp sbnrnye.. mmg ade yg terlepas smpai tersentuh jiwa jantung pankreas semua ni..huhuhu

someone had said this to me

"iylia mmg xleh ade anak lgi sbb tak matang lagi"

dulu2 zaman nenek2 kte kene kawen umur 12 tahun 14 tahun 16 tahun pun rasanye belum matang lgi..tp boleh je pregnen.. n the responsibilities actually will automatically come.. e nature n fitrah of being a mother will appear.. tu semua keje Allah sayang... rezeki, apa yg kita rasa dalam hati ni semua Allah yang bg..jgn suke2 blaming org...bersyukurlah belum atau tak rasa apa yg aku rasa... dugaan Allah itu ujian bg hambanya yang dia sayang...

to TTC-ian jgnlah korg bersedih sungguh aku paham apa korg dan aku rasa! we r in e same shoes..tho i am new but i do understand e feelings... Allah cuma mahu uji kita.. Allah cuma mahu kita meminta-minta padaNya.. Allah rindu pada rayuan kita padaNya..sungguh kita insan terpilih dariNya.. bersabarlah..insyaAllah yg terbaik pasti menanti untuk kita...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur time dear readers! love u!