Friday, January 10, 2014

supplements beli murah

hello hello hello...wahhh cam takde agama tak beri salam..hahaa


ok ni cek nak habak mai tempat2 yg u olss boleh beli supplement yg cek makan dengan harga yang lebih murah.. ehhehe


Utk Olive Oil brand MADRA ni based on aku punye google botol besar yg 1L tu aku dpt RM 34.90 yang mana aku beli gn Klinik Medina RM 57.. kira sendiri berapa bezanya ye..kikikiki

boleh beli di sini : RM 34.90








beli di Shah Alam kedai Arab.. tapi kene beli 24 botol.. kalau beli satu mahal sikit..RM 12 (still murah sbnrnye!)  kalau kami di office ni kami kumpul ramai2 beli.. dpt RM 9 sbb beli 1 kotak..

1 kotak = 24 botol










aku rasa alang2 kalau korang dah g kedai arab tu cari je la kat sana..dpt RM 10 beli kat sana... tapi aku beli di UIA.. dpt RM 15 kalau xsilap.. :)

madu apa pun tak kisah sbnrnye :)








ok tu saje pasal info tempat2 supplement murah aku dpt.. next entry nnt aku bgtau kat mana tempat kedai-kedai arab tu k :)


No comments:

Post a Comment

thank you for ur time dear readers! love u!