Monday, November 11, 2013

new life, new blog =)

Salam everyone.. owh sangat la lama aku tak berblog since berenti belajar degree dulu that was 2 years back around 2011..mcm lama sgt je bunyi 2 tahun tu ek..pdhal 2 tahun je! hehee...actually before ni i was blogger tegar since form 3 that was around 11 years back!! time tu tak ramai blogger and agak kenal certain of bloggers n kadang2 ade gathering.. ade jugak blogger yg dr dulu kenal smpai sekarang still contact.. alhamdulillah technology buatkan sosial aku meluas! hehehe

tapi rasa cam weng-weng sikit bila buat yang baru ni, sbb blogspot dah baru..setting die pun cam pening-pening nak try..hehe takpe nama pun beginner..slowly belajar k! eheh!

owh lupe! cerita punya panjang, lupe nak kenalkan diri.. biodata pls..gituu cam zaman sekolah =p btw nama aku..erm kenal aku dgn nama iylia ye..and..baru je kawen.. ade la dlm 9 bulan 10 hari kalau mengikut date hari ni :P alhamdulillah rezeki jodoh dah sampai..lama2 blog nnt korang kenal la sape suami i ye.. skrg ni nak amek feel menaip je dulu :P jap g nak godek2 kasi cantik ini blog :P

ok lah till c ya again!

2 comments:

  1. Leya.... hahahaa... menggediks kat blog ko lah kejap.. hehehe
    rindu blog dah nih.. aku pun lama x update...

    ReplyDelete
  2. hehe boleh bah kalau kau! gedik je.. jom berblog balik.. aku pun sbb rindu blogging la gigih buat blog semula :P

    ReplyDelete

thank you for ur time dear readers! love u!