Thursday, March 27, 2014

update : charity run

assalamualaikum w.b.t

info yg ingin diupdate adalah hanya 3 perkara..

1. alhamdulillah duit telah berjaya di transferkan... wang yang dapat dikumpulkan adalah RM1620.00.. +- dengan service charge penerima akan menerima USD 445.24.. alhamdulillah dengan rezeki yang diterimanya..amin...

sorry saya kaburkan sbb ade details2 peribadi di sana..
2. Ahmed masih stuck di cambodia kerana skrg embassy mesir kata untuk masuk ke GAZA mereka perlukan pass to go through.. so Ahmed kene dapatkan pass dulu baru boleh balik GAZA!! jadi hal pertama yang Ahmed perlu buat adalah untuk mendapatkan pass ini daripada embassy nya.. then setelah dpt pass baru tunggu semula border untuk buka dan beli tiket untuk ke GAZA... menurut Ahmed plannya adalah dengan memberi passportnya kpd cousin die di Malaysia untuk ke egypt embassy bagi mendapatkan pass berkenaan.. setelah selesai cousin die akan post semula ke Ahmed di Cambodia.. katanya tiada embassy egypt di sana.. walahualam.. saya pon zsure dan xcheck!

untuk hal ini saya ada juga bertanya dengan NGO Msia yang ke GAZA untuk misi bantuan..dan pihak mereka juga mengiyakan hal ini.. menurut mereka hal ini berlaku selepas kes Morsi.. boleh bc conversation di bawah sbgai bukti..




3. saya ada 1 suggestion yang mana untuk kali ini hanya plan untuk mencari sponsor siapa2 sahaja tak kira yang kaya, atau ingin menderma, atau ingin menebus wang dividen ASBnya untuk digunakan bagi tujuan membeli tiketnya.. secara kasarnya saya check harga tiketnya dalam anggaran USD 1000 @ RM +-3500.00 jika ada yang berminat adalah amat dialu-alukan untuk menghubungi saya bagi tujuan yang dinyatakan....

ok tu je updatenye okeh! smga Allah merahmati kita.. amin...

No comments:

Post a Comment

thank you for ur time dear readers! love u!